SaraIdaSofia! -

Ångest =P

Igår kväll när min man åkt på jobbet så ringde han mig med ett himla tråkigt besked =P nämligen att växellådslampan och motorlampan lyste =P Inte bra Inte bra.. Men idag har vi lämnat in bilen på Saab så nu får vi väl se vad detta slutar med =P Kan ju lova att jag innerligt hoppas att det inte blev som när Volvon gick sönder, då fick vi veta att den totala kostnaden för att laga den skulle gå på 42tusen.. Peppar peppar att det bara är något mindre fel. Vi har dock fått veta att det är iaf inget fel på motorn och det är ju skönt iaf!

Loppan är hemma och tar just nu en powernap, min man har skjutsat sin bror på jobbet och jag sitter här och gör nada :)
Strax blir det middag och sen så väntar en lugn kväll.. Eftersom Alex har vart vaken sen imorse så ska han sova och jag hade tänkt busa med loppan tills det är sängen för henne och sen kanske se en film eller nått :)
Med andra ord, inga större planer för kvällen!

Ska passa på och plocka undan lite här hemma innan Svea vaknar!!
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0