SaraIdaSofia! -

Early in the morning!!

Godmorgon!!
Svea vaknade sisådär vid 4 när Alex kom hem från jobbet.. Å gud vad glad och pigg man kunde bli av att se pappsen, så då ville hon busa och mysa med han.. Som tur va så fick jag också va med i kramkalaset =)
När Alex sedan blev trött och skulle gå å lägga sig så hade loppan inte samma planer i sikte.. Så istället var vi vaken sisådär till sju =P Sen somnade vi om och vaknade inte förän 10 =) Skönt det iaf :)

Eftersom jag har match ikväll så ska Svea vara hos sin farfar men eftersom vi är billös så skulle han hämta hon.. Men då hade han bara bil till 12 så han hämtade loppan nu och vips så blev jag barnlös hela dagen också =P
så nu sitter jag här och väntar på att Rebecca ska komma och hämta upp mig och sen ska vi bege oss till Terhi för kaffe och skitsnack =) Himla trevligt :)

Sen ikväll väntas match mot flurkmark. Dom ligger 2, eller 3:a i serien så det blir nog en hård match.. Men de ska bli kul :) Vi kan ju faktiskt om vi vill =)
Nu ska jag göra mej i ordning så jag är redo när Rebecca kommer :)
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0