SaraIdaSofia! -

Gameday!!

Gokväll!!

Nu: Loppan sover, min man har åkt på jobbet och jag ligger nerbäddad i soffan och kikar på tv samtidigt som jag kollar datorn.. Inte fel.. Ska strax förflytta mig själv till sängen =) Har börja bli duktig på att krypa isäng i tid nu faktiskt =)
Sen något som också är värt att  meddela är ju att loppan har börjat sova så himla bra..
Från att vi lägger hon tills det är dags för morgonvälling så vaknar hon inte en enda gång, sen efter lunch sover hon två timmar för att sedan vara vaken tills det är kväll. Smidigt och väldigt bra.. Nattningarna är inget problem heller. Lägger ner hon i sängen kring 8 och sen så sitter jag bredvid sängen 5-10 min sen sover hon =) Halleluja!

Så skönt att slippa natta om hon 3-4 ggr innan klockan ens hunnit bli 00,00..

Ikväll: Matchen idag finns som inte så mycket att säga något om.. första 75 minuterna var MAGISKA!! Vi var såå sjukt bra och umedalen var sämre.. sen får vi ett skitmål i baken och ligger då under med 2-1 för att sedan målen ska rinna iväg och en match som egentligen var värd en seger för oss blir en förlust med 4-1!! SURT!! Men bara att ta med sig det positiva till nästa match.. Så här bra har vi aldrig spelat förut.. VI gav 100% och kämpade för varann och hade kul på planen.. Som det ska vara =)
Dock fick jag ett blåöga som inte är så jävla läckert.. Jag nickade på bollen medans en umedalenspelare nickade i mitt öga, men nicken gick till Elin som kunde skjuta och göra 1-0 till oss, så det var ju värt det :)
peppar peppar att det inte halkar ner på undersidan ögat utan att det stannar uppe på ögonlocket.. Annars kommer det se ut som jag har världens största påse under ögat =P
Så hellre "blåögonskugga" än en påse under ögat..
Nu kallar sängen! Sovgott puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0