SaraIdaSofia! -

Gameday!

Goafton!!

Idag har vart en lugn och skön hemmadag med massa bus å mys =) vi har även tagit oss en liten prommenix i det halvbraiga vädret =)
Nu sussar lillan, inte bra tid att sova men de får gå ändå, hon somnade vid middagen (övertrött tjej)..
Jag å min man har just svalt middagen och bänkat oss framför tv'n =)

Strax ska jag bege mej på samling, nämligen match idag mot Nysätra.. Denna gång så går vi hem med 3 poäng.. Så enkelt är det.. Det ska vara klockrent :)

Nu ska jag slappa lite innan jag ska byta om och bege mej.
Ha en bra kväll!!

PS!
Har ni inget att göra så kom till konstgräsplanen i Holmsund och kika lite fotboll.. Vi har som dåligt med publik kan jag tycka.. Detta är något som vi måste styra upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0