SaraIdaSofia! -

Gud vilken bra dag!!

 

Godmorgon!!
Idag är en riktigt bra dag och jag ska berätta varför:

  • Fick bekräftat att jag ska på jobbintervju så den är nu inbokad =) wihoooo!!
  • Fick ett insidertips om ett jobb som Alexander nu har sökt.
  • Hade wienerkaffe att dricka till frulle.
  • En annan person ska på jobbintervju.
  • Svea är överglad.
  • Vi alla 3 ska baka bullar tillsammans.
  • Jag har en kaffekompis i eftermiddag.
  • Alex hade inte dissat mig igår, utan telefonen låg kvar hemma å då är de ju inte lätt att svara.
  • Det är städat här hemma.

Ja kan man bli annat än glad!? =)
Så nu ska jag busa med min dotter och bara njuta av denna fina dag =)
Kanske ska jag göra som Rebecca sa, köpa en trisslott och hoppas på jackopott :)

Ha en bra dag! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0