SaraIdaSofia! -

härmed förklarar jag er Chuck and Larry!

Just kommit hem från staden och dinner där. Himla nice.. Loppan har vart en smula grinig ikväll så har nu fått ett nytt namn.. SS = sur Svea. haha!!
Näe men hon va jättetrött och tänder som spökar så då kan man ju inte förvänta sig så mycket =P
Nu sover hon då och förhoppningsvis vaknar hon glad imorgon =)

Min man har just begett sig på jobbet och jag ligger i sängen och kollar datorn samtidigt som härmed förklarar jag er Chuck and Larry går på tv'n =)
Grym film faktiskt :P haha

Nu ska jag återgå till mitt tv tittande.. Hoppas ni haft en bra dag och imorgon är de äntligen helg =) dock ha ja en sambo som måste jobba imorrn natt men men så kan de gå!!
På lördag gör han helg iaf =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0