SaraIdaSofia! -

Tjohoo!

Gokväll!!
Idag har vart en lugn och skön dag.. Började dagen med massa mys med loppan och sedan kom Verre förbi på lite kaffe och skitsnack, sen blev det att byta om och bege mej på träning!
Efter träningen så åkte jag direkt hem fick i mig lite kvällfika som var framplockat av en söt man vid namn Alexander och sedan en behövlig dusch på det! Väldigt skönt.
Nu ligger jag nerbäddad i soffan och ska alldeles strax krypa isäng!! Inte fel någonstans :)
Svea sover hos sin mormor och morfar ikväll och jag ska sova som en stock heela natten och morgonen lång =) ska bli skönt :)

Sen imorgon bär det av en sväng på nolia med min älskling!! :) 5 av 5 toast =)
Nu ska jag återgå till att göra absolut ingenting :)
sweet dreams :) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0