SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Godmorgon!!
Nu har jag just vart ner i tvättstugan, kände att jag behövde göra en insats med det, tvättkorgen började bli en smula full =P haha!! Sen har jag även vart duktig att plocka undan lite skrot :)
Hade kanske tänkt städa ur skrubben så när min man vaknar så kan vi bära upp våran tvättmaskin som för tillfället står i garaget och den fyller ju ingen funktion där ju!! Men jag får se hur slö jag bli =P

Sovit som en klubbad inatt kan jag ju lova, matchen igår gick ju inte så bra men ändå bra.. Vi gör en bra match och visar att vi ändå är med, men när vi saknar avbytare och många är borta så tröttnar vi i andra halvlek och tappar en hel del och målen får rinna iväg. men men bara att ta nya tag till på lördag :)

Till det tråkiga, min hals är inte okej.. men än känns det ändå inte så farligt, men de känns som förstadiet till att bli sjuk och det ingick ju som inte i mina planer =P Så bäst att koka vatten och pressa i lite vitlök för jag har bannemej inte tid att vara sjuk.
Nu ska jag se hur långt min energi räcker idag! ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0