SaraIdaSofia! -

Tralalala

Gokväll!!
Nu sitter jag här igen, min man har åkt på jobbet och loppan sover =)
Ikväll tog jag och Sveis en promenad och sen stannade vi till vid en lekpark och gungade och busade med sanden ett tag =) Himla mys.. Dock blev hon inte det minsta nöjd när jag lyfte upp hon från gungan för att sätta hon i vagnen!! Men men, när vi kommit bort från lekparken så hon inte kunde se den mer och fått en kotte att leka med så var hon ganska nöjd igen =)
Annars har det vart en lugn kväll!! Eftersom Alex klev upp så tidigt imorse så har han sovit hela kvällen och jag och Svea har fått roa oss själva :D

Nu sitter jag dock framför tv'n och gör inte myche.. Mer lär de inte bli heller för den delen.
Kanske aldrig uppdaterade er om hur det gick med våran spis.. Men tydligen så ska spisen vara kopplad på 3 säkringar!? men den var bara kopplad på två.. så han förstod inte riktigt hur vi kunnat få den att fungera överhuvudtaget någonsin.. Men de har den då gjort.. Men de blev dock ingen ny spis.. tyvärr..
Tur att dom ska renovera hela köket här framöver så förr eller senare får vi en iaf :)



Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Godingen!!!!

2011-08-10 @ 08:52:49
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0