SaraIdaSofia! -

Twilight!!

Hello Youu!!
Idag har vart en bra dag, först sålde vi saab:en och sen kom en Rebecca på besök.. Blev lite kaffe och endel skitsnack, sen kom även jonas förbi och sen vart jag tvungen att kila..
Träningen gick bra och även om det var jobbigt att springa så var det väldigt skönt att få jogga ur kroppen efter gårdagens match!! behövligt med andra ord!!
Sen kom Rebecca tillbaka och vi påbörjade våran twilight-triologi :) Spännande!! Himla bra filmer de där kan jag tycka.. Nu har vi iaf avverkat första filmen å ví får väl se när vi tar oss an tvåan :) very soon i hope :)

Nu är jag dock ensammen, Alex är på jobbet, Sveis sover och Rebecca har åkt hem.. Nu hade jag tänkt bädda ner mej i sängen och spela wordfeud (som förövrigt är det nya addictionet) Himla bra..
Budos är det senaste, vet ni inte vad det är kan ni ju slå upp det ;)

Näe nu tackar jag för en bra dag och kryper i säng så jag är pigg imorgon när det blir att åka till staden och kolla lite bilar!
Pussåkram!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha du ska få för budos..... och för att du fört över beroendet till mig!

2011-08-17 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0