SaraIdaSofia! -

Varför!?

Just hemkommen från matchen, hann bara lägga ner loppan i sängen så somnade hon som en stock =P Det är jobbigt att vara på fotboll :) Haha!!
Matchen då, ja va säger man.. Ännu en gång var vi värda att vinna men när de bara är några minuter kvar så får vi en straff mot oss och dom gör 2-2.. Riktigt surt.. Men men..
Det märks ju då iaf att vem som helst får bli dommare.. Inte okej.. Man kan ju tycka att när man går upp en division så ska de bli bättre domare men så är ju inte fallet.

Hur som haver så fick vi ju med oss en poäng iaf.. bättre än inget.. fast heelt sjukt vad besviken jag är!! Vi var så jävla värda att vinna och så blir det såhär.. Skitmatch.. Återigen.

Hur som haver, Loppan sover och jag ska slänga mej i duschen, sen måste jag plocka undan här hemma.. Svea har levt rövare kan jag lova.. Hennes leksaker ligger ÖVERALLT plus att hon läst 3 tidningar och lekt i ett av skåpen i köket och sen så har hon även hunnit med att gå igenom alla 6 lådor i hallen vilket resulterade i att ALLT ligger utspritt ööveralllt.. för hon kan inte nöjja sej med att dra fram allt utan hon måste släpa med sig saker runt om hela lägenheten. :P haha Rart med barn ibland :) Tur att hon är så söt så de gör inget :)

Bäst att sätta lite sprutt så att jag hinner med allt innan klockan tickar iväg för mycket!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0