SaraIdaSofia! -

woop!

Sådär ja.. Svea sov en gång idag och då sov hon i hela två timmar i streck, la just ner hon i sängen och efter 5 min sussade hon som en stock =) Dock ska jag inte hurra allt för mycket för då imorgon kommer det säkert inte fungera alls =P
Näe men de skulle ju vara toppen om detta kunde hålla i sig nu må jag säga!!

Köpte en trisslott idag, vann 25spänn, tog en ny och vann inget.. Ovanligt.. När ska de där "plötsligt händer det" hända mej!?! skitlotter.

Skulle träna ikväll men fick vääärldens huvudvärk, bland de värsta ja vart med om.. Kändes verkligen som om skallen skulle explodera! Men nu börjar det faktiskt kännas en smula bättre.. Tack gode gud!
Fick samma inatt, kunde inte somna för att jag hade sån huvudvärk.. Så sisådär vid halv 2 så somnade jag och strax efter 4 vaknade jag igen och tillslut klev jag upp. Så har sovit typ 2 timmar, inte riktigt kul. Har vilat lite nu på kvällskvisten men känner mej ganska mörbultad.. Så de blir nog en tidig kväll för min del!!

Imorgon är det torsdag och jag ska köra min farmor på några ärenden. Sen skulle kanske Sara komma ner till holmsund, annars blir det kaffedejt med Terhi och Nellie =) Kanske blir det en bättre dag än idag.
Sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0