SaraIdaSofia! -

Working lady with the princess!

Goddag!!

Idag har jag jobbat och det gick ju finemang.. Dock kände jag mig lite lost ibland men va gör det när allt kommer omkring!?
5 timmar avklarade jag iaf och det kändes ganska lagom kan jag lova =P haha!!
Näe men tiden sa bara swosh och sen va jag på g hem =P

Sen eftersom detta var min första dag på Cafe kristallen så kom Madelene förbi för att gratta mig och givetvis önska mej lycka till. Vi hann med en hel del skitsnack och jag presenterade även hon för Rebecca, så vi är nya radargänget.. Tror Madde var lite orolig att jag och Rebecca skulle bli bättre vänner än jag och hon så hon var tvungen att komma och bonda lite.

mer än så har inte hänt idag, nu är vi i obbola och dom skruvar i bilen medans jag sitter här med en väldigt dryg huvudvärk..

Buppar väl på en bild på donnan her self!

ursäkta för den dåliga kvaliten men min kamera på telefonen är inte den bästa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha du är så jävla rolig!!

2011-08-23 @ 20:40:05
Postat av: Anonym

haha klockrent ;D

2011-08-23 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0