SaraIdaSofia! -

1 December!!

Goddag!!
Nu är det december men snön verkar hålla sig borta, det tar som bort lite av "julkänslan" kan jag tycka.. Dock känns de ändå ganska skönt att det är nästan plusgrader ute och de är december.. Så jag har lite blandade känslor kring detta med snön=P

Sveas medicin gjorde att hon sov hela natten lång, från 19-07,30! Har inte heller vaknat av att hon hostat så jag antar att det är positivt! =)
Förhoppningsvis är hon friskelin innan helgen är slut.. Hon har ju vart borta från dagis i 2 veckor nu!!

Idag har jag hunnit mysa med Svea på morgonkvisten framför massa barnprogram och givetvis lite välling för damen =)
sen har vi busat och lekt hela dagen och nu ligger hon och vilar igen krafterna och medans hon gör det så har jag hunnit städa lite iaf =)

Nu ska jag ta å väcka min sambo och se om han är sugen för städning, för idag nalkas det julstäd =)
Kanske tillåmed att granen kommer fram!!? tihi =)
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0