SaraIdaSofia! -

En såndär rolig dag!

Goddag!
Just hemkommen från jobb och idag är en sån där himla tråkig dag, nämligen våran sk "städdag"
Jag har alltid lika svårt för att hitta motivationen för storstäd och ja idag verkar inte vara nå bättre ;P
Men men de måste ju göras så det är väl bara att gilla läget!!
Loppan är fortfarande hos min papi och jag hade tänkt tjuvstarta på städningen innan jag åker ut och hämtar henne, hon ska ändå sova nu så att då är de ju lika bra kan jag tycka :)
Sen kan jag ju inte förneka att det är så mycket lättare att städa och tvätta utan att hon ska vara en marodör och slita ut min fint vikna tvätt eller plocka fram det jag plockar bort ;) Men jag älskar hon ändå :) sådeså!

I helgen är de nyår, det blir nog på hemmaplan för våran del. En Rebecca kommer hit och det bli god mat och gott att dricka :)

Sen kan jag också meddela att jag tycker du är dryg, vad är det som är så himla svårt att förstå? hade inte tänkt dra ut på "gnället" utan fattar mig kort, du vet själv att det är dej jag menar för ja, du har ju vart ett samtalsämne här på min blogg några gånger!!
Blä!

Näedu nu hade jag tänkt sätta igång innan klockan rusar iväg!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0