SaraIdaSofia! -

julklappshandling nr 2

Ännu en dag har tillbringats i staden, hittade en hel del julklappar idag men jag kan ännu inte säga att vi är klar =P Sen blev vi bjudna på fika hos Gudrun och Bengt och direkt efter det åkte jag till Tessan för att hjälpa henne hämta hem en säng :) Dock hade vi inga spännband så vi höll på att tappa den sisådär halvägs efter obbolavägen, men som tur var gick det bra och vi fick köra 60 hela vägen hem ;P

Men nu är jag äntligen på hemmaplan och jag har slagit in alla klappar som vi inhandlat idag, loppans ögon är betydligt bättre och förhoppningsvis kan hon gå på dagis på fredag :)
ikväll blir det nog en sen kväll för min del, jag hade tänkt storstäda så jag inte har det som "måstegöra" imorgon innan vi får främmande :P
Så istället kan jag ägna morgondagen åt matlagning och julklappsinhandling!
Får väl se hur piggelin jag är på att börja storstäda sisådär vid 9 på kvällen!?!
Men men, så kan det gå!
Nu är det bäst att jag sätter igång så jag får något gjort! Ha en bra kväll!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0