SaraIdaSofia! -

Lördag!

Gokväll!! =)
Idag har vart en bra dag, började med att ta sovmorgon till sisådär 9 snåret =) Aldrig dumt, När vi sedan klev upp var loppan extra utvilad och fullfart var bara förnamnet =)
När vi klev upp var Alexander redan vaken och hade gjort frulle och en julskinka =) Inte fel.. Riktigt gott med en lite goare frulle än bara fil =P Sen blev de lite mys framför nå barnprogram innan vi gjorde oss i ordning och åkte och grattade Sven som fyllde år idag =)
Sen hämtade min papi upp mig och vi for för att spela lite fotboll, första matchen blev en vinst medans andra blev en förlust, imorgon satsar vi på en vinst igen:)

Nu ligger vi i soffan och myser framför en film och lite chips och dipp :)
Blir inte så mycket gjort resten av kvällen kan jag lova, imorgon däremot är de kalas igen eftersom Philip fyller år och sedan vid 18 har vi match igen!! Himla bra! En bra helg..
På måndag är det sedan jobb igen för min del och loppan ska på dagis efter att ha vart hemma i två veckor, skönt att få lite vardag igen även om det är braaa mysigt att vara hemma och mysa hela dagarna också =)

Näe nu ska jag återgå till mitt filmtittande!
Hoppas ni har en bra helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0