SaraIdaSofia! -

Lovley friday!!

Goddag!!
Äntligen är helgen här och det känns så fruktansvärt bra.. Gud så jag har längtat, det har vart en tung vecka med lite sömn och nu känns det ju så bra att det är helg!! =)

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och ska strax åka och hämta loppan, ska bara gå en sväng med Turbo först!
Ikväll blir det givetvis Idol finalen här hemma, och den visas på projektorn och det kommer bli sweeet!! =) Rebecca kommer över och lite vin kanske slinker ner :) Inte dumt!

Imorgon fyller Mats år och detta firas med middag på Eurasia, inte heller fel.. En riktigt bra helg väntar =)
Och föhoppningsvis lite sömn däremellan också ;) Eventuellt kanske jag far ut å springer lite någon dag också!
efter middagen smiter jag dock iväg och leker chafför åt min söte mor och far som ska på nå galej och passande nog kan jag ju smita in på bolaget en runda efter jag släppt av dom :)

Näe bäst att jag beger mig ut i stormen med lilleman innan jag ska hämta loppan!
Trevlig helg!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0