SaraIdaSofia! -

Men så himla illa!

Sist vi tvättade så använde jag upp allt tvättmedel som vi hade, åkte då på coopra och köpte nytt.. Ikväll när jag kom ner i tvättstugan för att jag skulle tvätta en tvätt åt loppan för att hon inte har nå rena kläder tills imorgon då är hela den kartongen SLUT!? Idiotii! Den var oöppnad när jag lämnade den där sist...
Kan folk bara ge fan i å ta andras, som tur var hann jag på konsum och handla nytt å nu kan ni ju fetglömma att jag lämnar det på hyllan i tvättstugan!
Kanske ska jag vara en såndär bitter tant och skriva en arg lapp och lämna där nere!?

"sluta ta mitt tvättmedel, har ni inte råd att köpa eget så får ni ge fan i å tvätta och istället gå i skitiga kläder"

Träningen ikväll gick finemang, skönt att få röra på sig lite då å då :)
Svea fick vara hos min mami medans jag tränade eftersom Alex blev väckt så tidigt imorse så var han tvungen att sova en stund på kvällen, detta resulterade i att Sveis somnade där och tillbringar nu natten där :P

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan kallar våran otroligt sköna säng efter mig, ska sova som en stock till halv 8 imorgon :P
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0