SaraIdaSofia! -

Sjukling!

Gokväll!!
Har just fått söva om loppan som vaknat sådär vid halv 10 och tyckte att det vore ju jättekul att vara vaken nu, jag tyckte dock inte att det var en lika briljant ide som henne!! Men efter lite trixande så lyckades hon somna om!

Min man har åkt på jobbet och nu ligger jag i soffan och känner lugnet, ska strax krypa isäng jag med så kanske man får vara lite pigg imorgonbitti när lillan slår upp sina små ögon =)

Ikväll blev en myskväll med min man, a cinderella story på tv och gott kvällsfika i form av lite mackor med massa massa olika pålägg =) Inte dumt :) och givetvis lite julmust för att fira in december ;D

Annars så kan jag meddela att Svea är fortfarande sjuk, eller febern är borta men hon är jätte snorig och hostan är hemsk, stackars liten =( Det är inte kul när dom små är sjuk!! Man känner sig så hjälplös!!

Imorgon är det fredag = idol, missade ju förra helgen så måste ju ta igen det nu :P Hörde dock att Molly åkte ut vilket jag tyckte var uselt!!! Jag tycker faktiskt att hon skulle stått i finalen, sådeså!

Näe nu ska jag plocka undan lite innan jag bäddar ner mej i sängen och välkomnar John Blund på ett kvällsbesök!
Hoppas ni haft en bra dag!
Btw, bilder från london kommer in här i helgen skulle jag tro =)

Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0