SaraIdaSofia! -

Söndagens söndag, även kallad 2:a advent!

Gokväll!
Jag tycker att helgen rinner iväg såå himla fort, imorgon är de måndag igen och det är dags att återgå till vardagen, idag blev de kalas och sedan hade vi match såhär på kvällskvisten, dock var matchen inte direkt en höjdare, vi hade för lite folk och vi fick inte igång något spel.. Men men man får se det som träning =)

Nu ligger jag och ser på copycats singer eller vad det heter.. Inte sådär super bra program men kvällens tablå är lite klen kan jag säga!
Vi har även fått upp julgranen ikväll och nu står den där så fin, frågan är ju hur loppan ställer sig till alla kulor och glitter.. Det blir morgondagens problem.. Vem vet, vi kanske tar ner granen igen imorgon och skippar det där med julgran helt i år =P haha!

Nu ska jag iaf bädda ner mig ordentligt i soffan och njuta av 2:a advent och det faktum att det bara är 20 dagar kvar tills julafton!!
Bäst att ta sig tid någon dag i veckan att bygga ett pepparkakshus och lite lussebullar och kanske en tu tre sorters julgodis!!
Allt för att försöka få in lite julkänsla nu när snön skriker med sin frånvaro.. Nog för jag kan tänka mig att skippa snön i år så är de ju faktiskt så att när snön ligger vit då är julen nära, så då måste man ju försöka få in känslan på andra vis.

Hoppas ni haft en toppen helg! Pussåkram!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0