SaraIdaSofia! -

Tidig morgon!

Godmorgon!!
Imorse vaknade jag väldigt tidigt kan jag tycka, typ sisådär vid halv 6.. Kändes ju inte så super motiverande men jag kunde inte somna om (trots att jag inte kom isäng förän 1 igår)
När min man kom hem nyss så hade han med sig nå te från london, en ny stekpanna, ett underställ till moi, 2 jättefina köksknivar och en ryggsäck :) Himla fint :)
Loppan sover ännu och min man har nu också krypit isäng, själv så håller jag på att dona lite och ska väl börja fixa inför kvällens middagsbjudning :)
Måste också ta en runda på coopra och inhandla lite smått å gott =D

Så med andra ord så har vi en fullspäckad dag att vänta!
Imorgon blir det förhoppningsvis jobb för min del och sen är de lite julledigt :)
Näe nu ska jag se klart våra bästa år ;P och sen sätta igång med att göra de fint här hemma (nej det blev inte så mycket till städ igårkväll) ;) haha!

Ha en fin dag! pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0