SaraIdaSofia! -

Träning!

Gokväll!!
Jag har just kommit hem från en sjukt jobbig träning, kul men ack så jobbig.. Tror nog jag åker på träningsvärk imorgon, men träningsvärk är skönt, då känner man att man gjort nå vettigt! =)
Loppan sover sen länge tillbaka, lillan var helt slut och la sig vid halv 8 efter att ha kämpat mot tröttheten i över 1 timme. Efter middagen var hon så himla trött att enda utvägen blev att klä på sig och gå ut och roa loppan och friskluft gjorde ju susen =)

Min man har åkt på jobbet och jag har just bänkat mig i soffan framför "svenskars hemliga liv"
ska strax slänga mig in i duschen och sen hade jag tänkt krypa isäng så man kanske vaknar lite utvilad imorgon =)

Sen måste jag ta mig i kragen och åka på mediamarkt och lämna in min telefon som verkar ha gett upp litegranna.. eller en heldel kan jag väl tycka.. Typ inget som funkar längre utan att den ska hänga sig! Inte okej.
Garantin går ut 25 december också så jag måste ju lägga på ett kol =P

Näe nu måste jag agera annars rinner klockan iväg och så får jag vakna görtrött imorgon och de kändes ej så lockande!
Sovgott! Pussåkram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0