SaraIdaSofia! -

Vab

Gokväll!!

Idag har vart en bra dag, jobbade lite och sen kilade jag på möte, där bjöds de på glögg, lussebullar och pepparkakor :) Inte dumt!
Sen blev de en vända till maxi för att handla lite mat och när vi kom hem fick vi en "Julkorg" levererad hit :) Lyx kan jag tycka!! :) Tack för den =)

Loppan har just somnat och hon blir hemma från dagis imorgon (igen) denna gång har hon dragit på sig någon form av ögoninfektion, ögonfluss typ!! Så ögonen är fulla med var och svullna! Stackars liten!!
Förhoppningsvis är det bättre om några dagar!! :)
Detta gör att jag känner mej ännu mer stressad kring detta med julklappar, när ska vi nu hinna shoppa några!?
Kanske får fixa någon som kan komma över någon timme och busa lite med loppan medans jag och Alex åker en repa till staden i ett snabbt ryck att hitta något kul :P

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sedan ska jag bänka mig i soffan och kika på tv :)
Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Lena

Loppan kan nog gå ut trots flussen det är nog inte skadligt medjulklapps race bara hon inte pillar på nåt.......

2011-12-19 @ 20:50:20
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0