SaraIdaSofia! -

Man kan ju få en hjärnblödning för mindre!!

Något som kan göra mej galen är försäkringskassan... På min sida så har jag ALLA dagar och Alexander har inte en enda dag.. vi har pratat med dom 3 gånger men får inget svar på varför de är så.. Sen dom där 60 dagarna som han måste ha själv har jag också fått!? Varför??? Å alla papper är skrivna, faderskaps papper osv..
Sen så vill alex få en SGI uträknad men de går tydligen inte eftersom han måste bli sjuk först?! Va är de för påhitt!? Han måste ju få Sgi'n uträknad för att kunna veta vad han ska ha för föräldrapenning.. Jävla system detta!!
Huvva.. Jag kan ju bli galen!! Snacka om idioti!

Från de ena till de andra, Idag började jag morgonen med ett träningspass med fina Linda å sen har vi haft besök av Marie!! Himla trevligt, dagen till ära så hade hon också med sej en jättefin inflyttningsblomma och ett mjukisdjur åt lilla Sveis!!
Sen åkte vi upp till staden för att hjälpa Alex mor att hitta en tv. Sen bjöd hon på fika och sedan for vi till henne och installerade den nya tv'n som blev kanoners =)

Nu är vi hemkomna, lillan har somnat och Alexander ska strax bege sej mot jobbet!!

Imorgon blir det gymmet med Linda igen å sen hade jag kanske tänkt bege mej till staden, har några sakor jag måste inhandla nämligen =) Inte dumt :)
Idag handlade jag också två saker, nämligen ett par jeans hängselbyxor åt Svea och en vit body =) Himla gulligt var det kan jag lova :)

Näe nu ska jag bänka mej framför tv'n och känna lugnet och så småningom ska jag väl krypa isäng så jag inte försover mej imorgon =)
Trevlig helg!! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0