SaraIdaSofia! -

Måndag!!

Helloo!!!
Just nu har älsklingen åkt på jobbet och min lilla älskling sussar så sött!!
Idag har jag suttit i telefon med olika läkare, tydligen så går det inte att bekräfta om det är hundallergi.. Man gör tydligen inget pricktest innan 1 år.. Suck... Men vi ska försöka hitta någon som kan ta hand om våra hundar 1 veckan i våran nya lägenhet och låta Sveis bo helt utan hundar för att sedan ta hem dom och se om de blir någon reaktion.. Så vi får bittert vänta!!

Sen idag har vi också vart på mammagrupp.. Himla trevligt! Alltid lika skönt att få komma ut och träffa lite mammor och snacka skit!! =) Not bad!!

När jag sedan kom hem såg jag till min förtjusning att jag vunnit massa budgivningar på tradera =) Så ska ta och sätta in pengar nu och sen så är de bara att vänta på grejorna.. Har klickat hem lite alltmöjligt till att göra en "scrapbook" Himla kul tror jag iaf. har dock aldrig gjort de förút men de verkar skit kul!!

Imorgon är de Tisdag och jag ska till läkaren med min infektion i min käre tå.. jihoo äntligen kanske de går till sej!! Sen blir de att ta en repa till staden.. Måste köpa hem lite cambridge.. Har nämligen helt slut på soppor =P
Annars har ja inga planer.. När älsklingen kliver upp blir det väl att dra en vända till nya lägenheten med lite saker och för att se hur det går för våra hyresvärdar med Sveis rum som blir hel renoverat =)
Nu sk ajag se klart en film!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0