SaraIdaSofia! -

Måndag!

Mitt huvud värker utav bara tusan, har vart mycket nu sista veckan, ingen ork har jag heller pga cambridge jag äter å trots det så har jag envist nog spelat massa matcher i helgen, började dagensmorgon med ett konditionspass på gymmet för att sedan vara igång hela dagen.. sen haft alla hjärtansdagsmys och när älsklingen for på jobbet så kunde jag ej gå å lägga mej för ja kände mej tvungen att fixa lite i lägenheten.. Måste ju få nån ordning. Vill ej bo bland massa kartonger och kaos..
Imorgon ska vi iaf göra klart Sveis rum och hämta lite saker från gamla lägenheten, sen blir de fotbollsträning på kvällen.. Fullspäckat igen.. Men de går bra, tror jag iaf!! Ni märker ju om jag stupar =P haha!!! Näe men förhoppningsvis så lägger sej allt snart och det blir lite lugnare!!

Nu ska jag krypa isäng innan mitt huvud exploderar.. Sovgott!
Puss!!
Btw, jag har haft en supermysig allahjärtansdag med mina två fina älsklingar med god middag och överraskningar.
Fick ett jättefint blomsterarrangemang av mina två hjärtan, Tack!! <3
Är så otroligt lycklig. Jag har världens bästa pojkvän och världens mest underbara dotter, kan de blir bättre? NOpp!!
med de sagt, godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0