SaraIdaSofia! -

Onsdag!!

Gokvällers!!!

Idag har vart en bra dag, började morgonen med att bädda ner Sveis i vagnen och möta upp Linda på sporthallen för att träna lite :) Himla trevligt och duktiga var vi också för den delen!! Sen begav jag mig hemmåt och fick i lillan nå mat och sen åkte jag och spenderade eftermiddagen hos Terhi och Nellie :) Kaffe och skitsnack =) Det gillar jag!! Himla trevligt!! sen när vi kom hem så väckte vi min man och vi åkte på en snabbvisit hos Emil och Tessan :)

sen ikväll så har vi bara tagit det lugnt, ska strax bädda ner mej i sängen och se DOX - Dear Zachary. Enligt Terhi är den riktigt hemsk, det är en dokumentär som ska beröra!! Enligt vad hon berättat för mej kommer jag nog ligga och grina när jag ser den.. Men de återstår ju att se!!

Imorgon blir det att träna på morgonkvisten med Lindis och sen hade jag tänkt ta en promenix ner på öppna med Tessan å få mej lite kaffe och förhoppningsvis lite skitsnack =)

Förövrigt så kan jag meddela att äta cambridge när man har en man som äter gomat och köper hem fikabröd och godis samt cola är inte det lättaste.. Men jag kämpar på.. Ska bannemej inte fuska!! Så enkelt är de!! Peppar Peppar.. Har tappat 3,5 kilo nu på första veckan.. Ska bli spännande på invägningen den 21.. Det är två veckor bort men jag hoppas på ett glatt resultat!! Även om jag bara lyckas gå ner 2 kilo i veckan så är de ju ändå framsteg..

Näe nu måste jag bädda ner mej i sängen å se min dokumentär..
Sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0