SaraIdaSofia! -

Onsdag!!

Godmorgon!!!

Imoser vaknade vi vid halv 8! Lillan låg då å skrattade och myste på i sängen :) Himla bedårande.. Älsklingen hade kokat kaffe åt mej. Så snällt :)

Nu sitter jag och ser på vakna med the voice å dricker en kopp kaffe. Svea ligger på golvet och tjollrar och kikar på tv hon med :)
Snart ska vi börja bege oss till gymmet för att träffa Linda och lilla Viktor å så blir de lite träning! :) Himla hurtigt såhär en onsdagsmorgon!!

Sen idag så har jag inga större planer, hoppas på att jag ska få min fina almanacka som jag klickade hem för typ 1 1/2 vecka sen.. HOppas hoppas :)
Sen hoppas jag också att jag ska få lite grejor som jag budat hem från tradera.. Tradera förövrigt är "the shit" Så himla kul.. Jag tror jag har utvecklat lite av ett traderaberoende.. Näe men du kan ju få saker för typ 5 kr.. Så nu har jag budat hem massa pyssel å sånt till scrapbooking :)
Fick pappaer å sånt igår å idag hoppas jag på lite dekkosar!!! Det blir bra.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt coffe, och sen börja göra oss i ordning så vi kan bege oss så småningom!
Ha en bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0