SaraIdaSofia! -

Ooopsi!!

Insåg just att ja vart himla oduktig på att uppdatera sen i onsdags =P Men men så kan det gå!! Nu tänkte jag iaf uppdatera lite om vad som händer å sker!!
I fredags gick flyttlasset till våran nya lägenhet, vi bor numer på andra sidan järnvägen!! Har börjat få lite ordning men inte allt för stor =P Men pga att jag bott på Nolia i helgen så har tiden inte riktigt räckt till!! Men nu har jag en hel vecka med fix framför mej!!

I helgen har vi då spelat Intersport cup, gick väl sådär.. Lördagen  bestod av mycket otur.. men Söndagen blev båda matcherna vinst :) Å jag fick faktiskt äran att göra mål =) Det gillas.. Det var kul att spela, först var jag orolig och rädd och ville verkligen inte spela en sekund men då idag hade jag en helt annan inställning och det tror jag syndes =) lite kondition på de här så går de nog bra!!
Hade iaf en grymt rolig helg med ett underbart lag =) Det gillas skarpt!!

Imorgon är de måndag och en ny vecka drar igång.. Börjar veckan med ett gympass med Lindis och sen blir det mammagrupp =) En bra måndag med andra ord, dock ingen tid till lägenheten men de kommer.. Kan man ju hoppas iaf!!

Nu hade jag iaf tänkt se lite tv och bara mysa med min fina dotter som jag knappt träffat i helgen, gissa om hon blev glad när jag kom hem idag, har bannemej aldrig sett hon så glad.. Det värmde kan jag lova!! Jag har ju alltid vart med hon så nu när jag vart borta både igår och idag så har hon vart arg och grinig, men i samma veva som jag kom hem så fick jag världens goaste skratt och så sträckte hon sig mot mej, sen var hon överlycklig och pratade utav bara tusan!! <3 Magiskt underbart =)
Hoppas ni haft en bra helg!! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0