SaraIdaSofia! -

Pyret blir 5 månader idag!!! <3

Idag har jag och Sveis myst på hennes 5 månaders dag :) Tänk att pyret är 5 månader.. Harregud :)
Vi la iaf ut en bäddmadrass över hela vardagsrumsgolvet och busade och lekte, sen tog vi en tupplur, när vi vaknade sen igen så hoppade vi i badet :) Himla mysigt må ja säga!!
Sen blev de lite städning och fina Veronika kom förbi =) Strax därefter kom även Jonas, det beställdes pizza, dock går ju ja på cambridge (kanske glömt att säga de, men så är de.) Så där satt dom och tryckte pizza medans jag åt min soppa och ett glas vatten, buttert men bra. Sen blev de film och lite skitsnack =) Himlarns trevligt!!

Nu har min man åkt på jobbet, lillan sover och jag sitter här och datanördar mej, ska strax krypa isäng jag också.. Är galet trött.. Men jag måste se klart Navy först =P haha!!
Imorgon är de fredag och älsklingen gör helg, så i helgen laddar jag för helgmys =)
Not bad, not bad..
Hoppas ni får en bra helg! Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0