SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Helgen är slut och det har helt klart vart en bra helg!!
Idag har vi vart och kikat på när mitt lag spelade en träningsmatch mot mariehem, himla duktiga var dom må jag säga.. sen begav vi oss vidare till olika affärer för att hitta en dammsugare, vilken djungel.. Men tillslut så fann vi en, dock lite dyrare varianten men helt galet bra är den..
sen begav vi oss till Thomas och hälsade på :) Not bad!!
När vi sen väl kom hem så blev de storstäd.. så nu är de riktigt rent och fint här hemma :) Skönt kan jag lova!!
Sen till något tråkigt, vi misstänker att Svea är allergisk mot hundar :(
När hon var hos mor och far och deras hundar hälsade på henne och nosade lite på hon i ansiktet så blev hon jätte tät i näsan och fick röda blemmor över hela ansiktet.. När pappa sen stängde in hundarna och tvättade ren lillstumpan blev de bättre..
Kvällen efter hemma hos oss så var de dags för Sveis att sova, hon somnade och när jag sedan gick för att kika till hon så kändes hon lite kall, så jag tog en filt som låg på en pall i hallen och la över hon, 15 min senare vaknar hon och är HELT tät i näsan, Alex ser då att hon har sin rosa filt och berättar då att den hade legat på golvet så Tempo hade legat på den..

Misstänktsamt!? Blir att ringa vårdcentralen imorgonbitti och fråga om dom kanske kan göra nå pricktest eller hur de funkar när dom är så små.. Är hon då allergisk så kan vi ju helt enkelt inte ha kvar hundarna, eller vi tänkte iaf pröva ha kvar Turbo eftersom han är så liten och lossar nada hår, så då kan man ju pröva iaf.. Detta känns jätte tråkigt eftersom hundar är en sådan stor del av mitt liv, Jag har haft hundar omkring mej hela min uppväxt.. Men först så måste vi ju ta reda på hur det ligger till.. Det kan ju vara så att hon är förkyld eller nått. Vad vet jag?
jaja, det blir morgondagens projekt å sen får vi vänta och se vad resultatet blir..
Men jag hoppas innerligt att det ej är hundallergi!!
För är det så, så är de ju givet att Svea kommer först och då hoppas jag innerligt att vi kan hitta ett bra hem till Tempo!!
Nu ska jag fortsätta kikal lite på tv med Sveis och bara slappa.. Alex har tagit en tupplur innan jobbet så ja får ju inte glömma bort att se till att han tar sej upp i tid, denna vecka börjar han ju 22 =P
Hoppas ni haft en bra helg! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0