SaraIdaSofia! -

Supriseeee

Godmorgon!!
Onsdag idag, idag har jag inga större planer, är galet trött.. Men när älsklingen stiger upp så ska vi väl göra en insats och börja köra över lite kartonger till lägenheten. Börjar ju dra ihop sig inför flytten nu ju!!!
Sen kan jag också meddela att jag är en suprise maker ;D
Min Man sa för någon vecka sedan att han ville ha en sån där fin liggfotölj och sen har han som nästan tjatat på hur bra de skulle bli i våran nya lägenhet osv.. Så då köpte jag en sådan imorse.. Så snart står den i nya lägenheten så när Alex kliver upp och vi kör dit lite kartonger så står den där bara, tadaa ;D
suprise darling :D

Ibland kan jag vara rätt snäll ändå, men jag måste ju erkänna att jag gör de lite för egen vinning också, jag vill ju nämligen också ha en! Så nu blir de en "läshörna" i nya lägenheten :)



Såhär ser den ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0