SaraIdaSofia! -

Värk!!

Min kropp värker, från topp till tå!! 2 träningspass på samma dag är fan tungt!! Men men nu är de gjort och strax får jag krypa ner i sängen och sova =) Längtar :P haha!!
Måste bara gå ut med dogsen och hämta upp tvätten och duscha, sen så :p Sen va klockan hinner bli vill jag nog inte veta =P Men men så kan det gå!!

Träningen idag har iaf gått fint, styrkan imorse lär ju göra sej påmind i minst 3 dagar iaf =P Sen fotbollen ikväll var hur kul som helst!! Riktigt skoj att vi var så många =) Man får ut så mycket mer av träningen då kan jag tycka =)

Imorgon är de tisdag och morgonen inleds som vanligt med ett gympass med Linda, sen blir det hem och göra sista rycket i våran lägenhet!! Sen förhoppningsvis är de fint.. Så kanske man kan börja ta hem lite folk igen =P haha!!
Näe nu måste jag sätta fart om jag ska ta mej isäng någongång!!
Sovgott! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0