SaraIdaSofia! -

2011-01-03

Grattis till min bror som fyller 17 år!
Shit vars tog alla år vägen?
Känns som de var igår då han var liten och rund och såg lite smått ut som harry potter =P haha!!
Grattis också till våran goaste Svea som blir 4 månader idag :)

Imorse vaknade lillan vid halv 7 och då blev de massa mys och prat!
Nu sover hon igen som en stock och lika så min man som kom hem från jobbet typ när vi klev upp! Allt hade iaf gått bra på de nya och de var ju bra :)

Nu hade jag tänkt plocka undan, nu förtiden måste man passa på när man har tid över, och de är när Svea sover =P haha!
Men de är underbart :) Hon är mitt lilla charmtroll=)
En kopp kaffe på det här och sen är jag igång!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0