SaraIdaSofia! -

2011-01-08

Nattinatt!!
Klockan är mitt i natten och Sveis är vaken, hon är en liten nattmänniska. Men otroligt söt må jag säga.. Dock sover hon som en tok på morgonen, går inte att hålla henne vaken. Hur mycket jag än försöker så somnar hon bara =P Men men så kan de gå! Ikväll har det vart lugnt, vi va förbi lägenheten och städade lite och Alex donade på medans jag och Svea lekte :) haha
Idag har jag min mor och Inger och Anne vart och lekt "modell för en dag" Himla kul va de må jag säga, dock efter allt när man skulle gå igenom bilderna höll jag på att få en smärre chock. Ville du köpa alla bilder kostade de 3000:- jag köpte en bild för 400:-
Galet dyrt... Dessutom så får du dom inte på bild utan du får dom på en CD-skiva så du måste framkalla dom själv=P
Men jag hade riktigt kul iaf =)
Nu sover älsklingen och jag och Svea ska göra ett försök till att somna också. Hon börjar bli en aningens trött kan jag meddela. Imorgon blir de fika och sen blir de att åka till Obbola och åka pulka och kanske grilla.. Inte helt fel =)
Trevlig helg! PussPuss








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt magiskt vacker!!

2011-01-08 @ 02:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0