SaraIdaSofia! -

Bra immunförsvar?

Gokväll!!
Idag har vart en lugn dag, jag har vart hos frissan och bättrat på färgen litegranna och så har vi hunnit med att vara på coopra och handla lite mat :)
Nu har min man åkt på jobbet och Svea har somnat! Så då passar jag på att kika datorn och uppdatera mej själv och andra lite :)

Tydligen så går de magsjuka, vi var på besök och andra som också vistats där har hamnat i en härlig släng av magsjuka.. Men jag som brukar bli smittad genom typ telefonen har nu klarat mej, även så Svea och Alex också! Tjohoo!! Peppar peppar dock att vi inte blir sjuka.. För tydligen så hade denna fina sjuka brytit ut sisådär 1,5 dagar efter.. Å de är typ imorgon.. Så jag borde kanske inte hurra än.. Rätt va de är så får vi de imorgon sådär lagom till helgen!!
Skulle ju vara pricken över i:et..
Eller så har vi bra immunförsvar och klarar oss helt!! Hoppas kan man ju iaf!!!

Imorgon är de fredag och då blir de fredagsmys :) förhoppningvis, eller så blir de bråk om toan. Vem vet!!
Annars är helgen oplanerad. Tar den som den kommer :)

Nu ska jag bädda ner mej i sängen med världens goaste Svea och kika lite på tv innan john blund kommer på besök!
Trevlig helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0