SaraIdaSofia! -

Godnatt!!

Träningen ikväll gick väl okej, skönt att fotbollen äntligen har dragit igång ordentligt! Nu har jag mina tre pass i veckan som jag banne mej ska släpa min feta röv till, sen hade ja tänkt köra 1-2 pass på egen hand.. Nu järnspikarns ska de bli fart på mig ;P haha!! Kan behövas om man säger så..
Svea är fortfarande vaken.. Hon sov nästan hela fotbollsträningen, eller hon somnade efter jag åkt och vaknade strax innan vi kom hem, men hon måste hålla sej vaken på kvällskvisten annars blir de sena nätter (tack mor) =P haha!! Näe men de går bra.. Jag kan nog hålla mej vaken en stund till, hon börjar på att tröttna lite nu den lilla donnan så de är nog bara en tidsfråga innan hon sussar så gott, frågan är om jag ens hinner blogga klart innan hon sussar!? :)

Imorgon är de Onsdag och ja har lite att göra på min sk. "todolista", hade tänkt ta me en prommis
(om vädret tillåter dvs)
rykten säger att de ska bli grisigt kallt. Jag hoppas vi slipper kylan. Jag är som less på vintern nu och tycker att våren kan få börja visa sina spår ;P haha, i wish!! Sen blir de att åka till staden och hämta tapeterna eftersom de aldrig blev av idag. Sen om jag hinner/ids så hade jag tänkt storstäda.. kom tillbaka imorgon så ser vi väl hur de gick på den fronten.. =P
Sen på kvällen har vi fotboll igen.. Aj aj mina ben säger jag bara.. Har måttlig träningsvärk redan nu å de lär ju knappast bli bättre =P men sen är de vila från fotbollen iaf ända till på tisdag!! Hoppas mina ben hinner återställa seej bara ;P

Nu kom iaf john blund och hälsade på Svea och hon fick lov att kasta in handduken och somna ;P skönt..Så nu återstår bara för mej att säga godnatt och krypa isäng!!
Sovgott Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0