SaraIdaSofia! -

Nytt år nya förutsättningar!

Måste uppdatera mer, har helt klart vart lite kass men de blir bättre! Är dock på väldigt dåligt humör, jag hittar fortfarande inte min kamera.. Fattar inte vars den håller hus!? å de värsta jag vet är när man söker efter något och aldrig hittar det. kan ju få en hjärnblödning för mindre.. Snart ger jag upp å far och köper en ny då kan den gamla kameran ruttna bort!!

Sen kan jag också meddela att jag fortfarande är slö och trött.. Vet ärligt talat inte om jag rör mej från soffan ikväll! Skulle vara ganska skönt att bara ta en filt och tända ljus och bädda ner sej och göra absolut ingenting!

I love gossip och på två dagar har jag fått en massa skojjig info! Me like!
Önskar folk kunde skvallra lite mer för de är så himla kul =P hahahaha!
Näe nu ska jag fortsätta ligga i soffan och mysa med Svea!
Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0