SaraIdaSofia! -

Onsdag!!

Dagens planer gick ju i stöpet så de sjöng om de =P haha! Men men så kan de gå!! Jag gick till farmor och farfar och hälsade på istället :) Med andra ord, jag smet i från allt nyttogöra ;)
Bara en fråga?! Hur mycket har det tänkt snöa egenligen? =p
Sjukt less på denna snö!!
Nu sover Sveis och jag hade tänkt få nå liv i min karl och sen blir de att fylla magen med nå mat och ladda för fotbollsträningen!! Imorgon kommer att bli en gruvsam dag, frågan är ju om jag ens tar mej upp från sängen!? =P Misstänker skarpt att hela min kropp kommer att värka!
förövrigt, idag är ja otroligt seg, är så galet trött av någon skum anledning och känner mej hängig.. Bara jag inte är på väg å bli sjuk, som alla andra verkar vara! peppar peppar!! Har inte tid å va sjuk!!
Nu är de dags för en Alex att kliva upp kan jag tycka!! Sjusovare..
Ha en bra kväll!! PussåKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0