SaraIdaSofia! -

söndag!

Har vart lite små dålig på att uppdatera under helgens lopp. Men jag gör det nu =p
Fredagen blev vääldigt lugn, spenderade en stund hos Thomas och sen åkte vi hem, Alex somnade vid 19,00..
Sen kom Alex mor förbi och hälsade på :) Sen blev de ej mycket mer gjort ;P haha!!
På lördag fick vi oss en sovmorgon och sedan begav vi oss till Lägenheten för att tapetsera lite, efter det var de tacos hos Thomas :) Inte dumt.. Galet gott de där med tacos må ja säga ;)
Sen blev de lite kort och kaffe innan vi åkte hem :)

Idag har jag sålt bingolotter på coopra.. Inte så värst skoj. Men men, fick sålt 9 lotter på 4 timmar. Inte bra holmsund!!
Sen åkte vi direkt till min farfar på fika och nu är vi hemma och ska krypa isäng :)
Älsklingen har åkt på jobbet och min lilla älskling sover :)

Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0