SaraIdaSofia! -

Söndag

Hallåå!!
Idag åkte vi till staden för att handla lite food till Svea och lite annat smått och gott!!
Sen begav vi oss till Lägenheten för att måla klart hallen och påbörja renoveringen i Sveas blivande rum. Där låg de en heltäckningsmatta som var helt fastlimmad.. Riktigt snuskigt.. Tanken på att den legat där i typ 50 år också gör ju inte de hela bättre.. Men vi lyckades iaf och nu är den gone!! Hallen blev iaf inte målad, för när vi började måla insåg vi att vi hade köpt fel vitfärg... suck.. Så nu måste vi åka och köpa en ny färg, nämligen antikvit istället för bara vit!! så kan de gå!!

Idag på väg till staden fick jag ännu en rolig kommentar av min man, vi kom in på de här om flyttfåglar igen då han plötsligt kläcker ur sej,
- Men visst flyttar pelikanen från Sverige?

hahahha jadu, ibland kan han vara rätt så oklipsk min man.. Men jag älskar honom lika mycket ändå =P

Imorgon är de måndag och en ny vecka startar, börjar veckan med mammagrupp för att sedan åka till lägenheten och måla klart hallen!!
Så ser planerna ut just nu iaf!!
Nu ska jag och min man se en film innan han måste åka på jobbet, denna vecka börjar han 23.00 och jobbar bara söndag - Fredag morgon!
Ledig helg ska bli kanon!! Alltid lika mysigt när man får en hel helg att bara vara :)

Hoppas ni haft en bra helg!!
Lägger in lite bilder senare ikväll på hur de går i renoveringen så ni får se :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0