SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Idag har jag vart hos tandläkaren...Å ja hade fått början på ett hål som ev måste borras.. Kul? Nej!!
Gruvar mej för beskedet, ska dit 21 februari och röntga igen för att kika hur de ser ut och ser de inte bättre ut så borrar dom! Ajaj!!
Sen har jag träffat emmson en snabbis idag =) Himla bra :)

Sen på kvällskvisten blev de fotbollsträning :) Kuligt må ja säga!!
När jag sedan kom hem så sov lilltjejen och mamma satt å såg på tv!! Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen måste jag fan städa.. Finns de nå värre att gå och lägga sej och veta att de ser ut som 7 svåra år?? Svar nej!!
Å sen att kliva upp på morgonen och de är stökigt kan fan förstöra en hel dag!!
Not good!
Jag smider planer.. stora planer.. Jag hoppas dom gör storverk och att de blir lite ordning och reda i detta hushåll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0