SaraIdaSofia! -

Torsdag!!

Äntligen har vi lyckats släpa hem våran bil. Så just nu står den på mors å fars parkering :) Himla bra!! skönt att slippa ha den ståendes i stan!!
Nu återstår bara å se om vi får tag i någon begagnad motor så vi kan bya ut den!! dock har tanken slagit mej att bara sälja den som den står.. Men ja jag vet inte.. Tanken har väl slagit mej iaf bara för att slippa tänka på den hela tiden!!
Idag hade jag en dejt med Linda och Viktor, himla trevligt. Jag har även vägt svea som nu väger 6,2 kilo. Inte illa ;) Sen har hon växt och blivit hela 64cm lång!! Lite skillnad från 3.3kg och 49 lång!

Imorgon är de Fredag och det är efterlängtat. Det enda inplanerade jag har imorgon är att jag ska till frissan och bättra på färgen en gnutta :)
Sen får vi se vad dagen bjuder på. Alex har iaf tid hos tandläkarn halv 11 så han kommer nog sova hela dagen, för han kommer nog inte gå å lägga sej efter jobbet för att sen kliva upp å åka till tandläkarn utan han är vaken tills han ska dit sen ska han nog sova ;P
Nu sover Svea och jag ska bädda ner mej i sängen och kika lite på tv :) Trevlig helg på er :) Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0