SaraIdaSofia! -

Torsdag!!

Idag har vart en bra dag, började morgonen med en ordentlig sovmorgon för att sedan bege mej till Linda =) Lika trevligt som alltid =)
Väl hemma gjorde älsklingen middag och nu har han somnat i soffan medans jag och Svea busar =)

Snart åker darling på jobbet och då ska jag och Svea mysa lite framför tv´n, först är de göta kanal och sedan snuten i Hollywood, återstår dock att se hur länge jag orkar va vaken =P Är faktiskt trött fastän jag haft en ordentlig sovmorgon.. 
Imorgon ska jag och min mor och Inger och Anne åka på The Studio och bli sminkade och hårstylade för att sen bli fotograferade =) Himla skojjsigt! Sen blir de middag ute =) Not bad =)

Nu ska jag lägga mej i soffan och mysa med världens goaste Svea!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0