SaraIdaSofia! -

Dags för del 2

Nu går vi in på del 2 av denna sommar, Alexanders semester är nämligen slut!! Detta gillas inte =P Vi har haftv det såå himla bra att det är helt galet!! Men nu är det dags att kicka igång vardagen igen..
helgen har vart bra och har bestått av fotboll, träning, go mat mm =) Aldrig fel!!
Loppan sover och jag sitter just nu å kikar på tv!! Norbit tror jag filmen heter iaf! Min man har just åkt på jobbet och jag säger det igen, de suger verkligen.. Men men bara att gilla läget.. Som tur är så har han en vecka innestående att ta ut här någongång framöver :)

Nu ska jag strax bädda ner mej i sängen och kika tv där istället.. Men innan det så tänkte jag tipsa om ett balsam.. Grymt balsam faktiskt, bättre än de jag tipsade om sist.. Detta är grymt bra.
Jag fick hem massa provex via Buzzador och nu vill jag bara att ni alla ska veta hur himla bra de är =) Hade jag vart ni så hade jag prövat det omedla bums.

Sen lägger jag också in en söt bild som min mor tog då loppan var på besök hos dom.. Mitt söta charmtroll!!





Nu kallar sängen =)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Vi borde ses någon dag så att dom små får träffas också :) Nu när din kille är tillbaka på jobbet så får du gärna fördriva några timmar med mig och Theo :)

2011-08-01 @ 19:58:24
URL: http://linnlundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0