SaraIdaSofia! -

Förstår mig inte på endel människor!

Gokväll!!
Idag blev en bra dag, har vart ute och spelat lite fotboll och även ätit middag i Obbola, himla trevligt!!
Nu sitter jag hemma med min man och ser snuten i hollywood 2 :D
Lillan sover och vi ska väl strax bädda ner oss vi med, ser kanske slutet av filmen i sängen mycke mysigare så ju =)

Endel människor kan verkligen få mig att undra "hur fan tänker du"
Tex folk som tror att högerregeln inte finns i holmsund. Folk som ligger i fel fil i rondellen, med andra ord människor som inte borde sitta bakom en ratt!! Å tyvärr finns det alldeles för gott om dessa idioter.

Sen har vi dom som drar på sig mer och mer trots att dom inte ens nästan kan ta hand om det dom redan dragit på sig, jag fattar inte varför man vill sätta sig i en sån sits?! I slutändan är det alltid någon annan som får lida, människa eller inte.. Inte okej. Men som man brukar säga, endel slutar aldrig förvåna en.

Sen har vi en kategori till som jag inte ens orkar yttra mej om.. Men ja hon är ju fan inte frisk. Jag kommer nog aldrig sluta hata denna människa.

Näe nu ska jag bädda ner mej med min älskling och se snuten.. Hoppas ni haft en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0