SaraIdaSofia! -

Lamt, i know!!

Dålig uppdatering såhär mitt i veckan!! Men jag har vart heela veckan i sävar i stugan utan internet, så där är min anledning =P
Men hursom haver... Nu är vi hemma, jag är kryare och har just kommit hem från fotbollsträningen..
Nu blir det att se en film, i am number four.. Tror den är bra faktiskt =)

Sen har ja sååå många fina bilder som måste läggas in!! Men de får bli antingen senare ikväll eller imorgon =P
Nu ska jag snabba mej in i duschen innan min man her på filmen =P
Hoppas ni har en bra kväll! Pussåkram!!

Glömde ju bort att meddela er att loppans första tand tittade upp i tisdags =)
Sen börjar hon blir duktigt på att gå också, dock är hon fortfarande lite feg av sig men ibland går hon riktigt långt själv!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0