SaraIdaSofia! -

Oops!

Godmorgon!

Vi tog en sovmorgon idag, jag vaknade tillochmed före loppan :P haha!!
Skönt ändå, Svea tillbringade gårdagen hos sin farfar och jag antar att det är fullrulle där så när hon kommer hem är hon helt slut, så nu har hon somnat om igen =P haha!

Imorse fick även min man semester :) äntligen säger jag bara!!
Idag blir det en vända till staden, när min man vaknar dvs ;D haha! Kanske bara blir jag och loppan som åker ensammen =P
Jag måste inhandla lite nödvändigheter nämligen. Sen skulle vi behöva åka och handla mat på maxi också.. Men det är så sjukt jobbigt.. Att storhandla på maxi kan göra mig galen, speciellt när dom hela tiden gör om där så man hittar aldrig det man söker, vilket oftast resulterar i att man spenderar 2 timmar irrandes på maxi.

Hur som haver, nu ska jag få i mig lite frulle och sen får vi se vad dagen bjuder på!
Trevlig helg! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0