SaraIdaSofia! -

Finito!

Godmorgon!!
Jag har haft en helt underbar långhelg som dock börjar lida mot sitt slut!!
Började helgen med massa mys med mina två bästa, sedan på Fredag åkte vi upp till Granö och skulle spendera helgen i stugan.
Väl där blev det fiske och massa mys =)
På lördagen  började dagen kanon. Strålande sol, inte ett moln och helt vindstilla, men sen där vid 12 så vände allt på 1 minut. Det vart alldeles svart och började regna, sen kom blåsten. Det blåste inte lite vill jag lova.
Strömmen gick, så där stod vi utan ström och vatten. Suck.. Men sen en timma senare så försvann ovädret och vi kunde gå ut igen, blev riktigt skönt väder faktiskt. Men strömmen ville inte komma tillbaka så på kvällskvisten åkte vi hem. Lite jobbigt att vara där utan vatten och ström. Vart lite knepigt när man hade Sveis med sej.
Men hursomhaver, vi åkte hem och då blev de grillning och sen massa mys.

Igår så va vi ute och rännde i det fina vädret på förmiddagen och sen hade vi match.
Kvällen bjöd på nya narnia filmen och lite gott =)

Imorse så vaknade Sveis 9, så det var väldigt skönt. Nu sitter hon på golvet och busar och jag passar på att kolla datorn. Min man har fått sovmorgon idag så han sover ännu =)
Idag blir ännu en mysig dag i solen skulle jag tro =)

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag =)
PussÅkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0